Γιατί δεν πέταξε το υγειονομικό αεροπλάνο εχτές 9/8 & σήμερα 10/8, παρά τα τέσσερα περιστατικά

 

Εχτές (9/8) στις 7:30 το απόγευμα έγινε ένα τροχαίο ατύχημα στον Περιφερειακό Παροικιάς Πάρου. Θύμα με αρκετά σοβαρό τραυματισμό ήταν ένας νέος Παριανός 25 ετών. Αμέσως, το περιστατικό έφτασε στο Κέντρο Υγείας Πάρου. Ενημερώθηκαν από πολίτες – συγγενείς του τραυματία οι πιλότοι του αεροπλάνου της Πάρου και σε 10 λεπτά ήταν έτοιμοι να πετάξουν με τον τραυματία για νοσοκομείο της Αθήνας ή της Σύρου.

Ο υπεύθυνος γιατρός της βάρδιας κ. Μαλιωτάκης έκρινε ότι δεν έπρεπε να μεταφερθεί το περιστατικό με το έτοιμο προς πτήση αεροπλάνο της Πάρου, αλλά να περιμένει το ψαροκάικο της Νάξου για να μεταφερθεί τελικά το περιστατικό στις 10:30 το βράδυ, με προορισμό την Σύρο.

Τονίζεται ότι εντωμεταξύ, στο Κέντρο Υγείας εισήχθη άλλο ένα θύμα τροχαίου από την περιοχή της Σάντα Μαρία με τραυματισμό και ένας ακόμα ασθενής με εγκεφαλικό, ο οποίος μάλιστα μεταφέρθηκε επάνω σε στρώμα στο πάτωμα του καϊκιού γιατί το πλεούμενο διαθέτει μόνο δύο κανονικές θέσεις μεταφοράς.

Σημειωτέον: για τον πρώτο ασθενή – τραυματία που αποτελούσε και το πλέον σοβαρό περιστατικό, το ίδιο το Νοσοκομείο της Σύρου, κάλεσε super puma ελικόπτερο για να τον μεταφέρει τελικά στην Αθήνα σήμερα το πρωί (10/8), ώστε να μπορεί να αντιμετωπισθεί σωστά η κατάσταση του.
Δηλαδή, κάτι που θα μπορούσε…

να γίνει από εχτές σε 45 λεπτά, έγινε με δύο μεταφορές (αβάσταχτη ταλαιπωρία του ασθενούς τραυματία) μετά από 18 ώρες.

Ο ίδιος γιατρός θεώρησε ότι και πάλι σήμερα το πρωί 10/8, στο τέλος της βάρδιας του, έπρεπε και πάλι ένα περιστατικό με ρήξη σπλήνας να επιλέξει να μεταφερθεί με το καΐκι της Νάξου και όχι με το αεροπλάνο της Πάρου που ήταν και πάλι έτοιμο για πτήση. Δηλαδή, σε λιγότερο από 20 ώρες, το Ελληνικό δημόσιο χρεώθηκε 7 – 8.000 ευρώ για εργασία που μπορούσε να γίνει με εξόχως καλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια και με 700 ευρώ.

Τονίζεται ότι ο ίδιος γιατρός μέχρι προχτές, έστελνε κανονικά ασθενείς με το αεροπλάνο της Πάρου, σε περιστατικά που έτυχαν με αλλοδαπούς ασθενείς. Τι μεσολάβησε και άλλαξε άποψη για τη χρήση του αεροπλάνου ο συγκεκριμένος γιατρός, δεν γνωρίζουμε.

Οι «βρώμες» έλεγαν…

1) Στην αρχή από «καλοπροαίρετους» μέσα από το Κέντρο Υγείας διακινήθηκε (προφανώς εσκεμμένα) η πληροφορία ότι ο δημοτικός σύμβουλος και πιλότος του αεροπλάνου της Πάρου, Ευριπίδης Ακάλεστος, επειδή πάλι δεν έχει πληρωθεί, δεν ήθελε να πετάξει το αεροπλάνο. ΑΠΟΛΥΤΟ ΨΕΜΑ: διότι δημοσιογραφικά επαληθεύσαμε ότι ο Ευ. Ακάλεστος βρέθηκε ταχύτατα στο αεροδρόμιο αναμένοντας εντολή με έτοιμο το αεροπλάνο για να πετάξει.

2) Στη συνέχεια, διακινήθηκε η πληροφορία ότι το αεροπλάνο δεν έχει κάποια χαρτιά για να πετά με ασφάλεια και γι’ αυτό επιλέχθηκε το καΐκι από τη Νάξο. ΑΠΟΛΥΤΟ ΨΕΜΑ: επιβεβαιώθηκε απόλυτα πριν δέκα ημέρες ότι ζήτημα πιστοποιήσεων για το αεροπλάνο της Πάρου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Φέρει επίσημα και διεθνώς στα βιβλία των αεροδρομίων τον χαρακτήρα «ασθενοφόρο».

Αντιθέτως, το καΐκι δεν έχει τέτοιο χαρακτήρα.

Οι φήμες λένε…

1) …ότι όλοι όσοι έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στο να πετά με ασθενείς το αεροπλάνο το έχουν κάνει για τα λεφτά. (ΦΥΣΙΚΑ, εμείς σε καμία – μα καμία περίπτωση δεν εννοούμε ότι ο κ. Μαλιωτάκης ή ο κ. Ανδρόνε εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία).

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι «πιο αθώοι» (μη πιλότοι) θέλουν έξτρα λεφτά για κάθε πτήση (δεν το κατηγορούμε κατ’ ανάγκη αυτό, αλλά το αίτημα τους δεν μπορεί να λειτουργεί εις βάρος των
πολιτών. Να το απευθύνουν στους αρμόδιους), ενώ κάποιοι «άλλοι» ετοίμαζαν μπίζνα με Παριανό καΐκι, που τους «κόπηκε».

2) … ότι ο δήμαρχος κ. Βλαχογιάννης τηλεφώνησε στον πιλότο του Παριανού αεροσκάφους για να τον ρωτήσει αν είναι έτοιμο το αεροπλάνο για να πετάξει με τον Παριανό τραυματία…
… ότι ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κ. Κοντός τηλεφώνησε στον πιλότο του Παριανού αεροπλάνου για να τον ρωτήσει αν είναι έτοιμο το αεροπλάνο για να πετάξει με τον Παριανό τραυματία…
… η αντιδήμαρχος κ. Μ. Φραγκούλη τηλεφώνησε στον πιλότο του Παριανού αεροπλάνου για να τον ρωτήσει αν είναι έτοιμο το αεροπλάνο για να πετάξει με τον Παριανό τραυματία…

Κανείς όμως από αυτούς τους τοπικούς πολιτικούς οι οποίοι συνιστούν την διοίκηση του Δήμου Πάρου, οι οποίοι προφανώς τηλεφωνούν στους πιλότους κατόπιν τηλεφωνημάτων αγωνίας και παρακλήσεων των συγγενών των τραυματιών, δεν έχει κατορθώσει τα τελευταία χρόνια να επιβάλει την ομαλή λειτουργία του αεροπλάνου της Πάρου.

Η αλήθεια είναι ότι «κερδοσκοπούν πολιτικά από την λειτουργία του, αλλά «νίπτουν τα χέρια τους» κάθε φορά που αντιμετωπίζει προβλήματα.
Αφήνουν το αεροπλάνο έρμαιο στην γραφειοκρατία και στις «ορέξεις» του οποιουδήποτε.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.-